02 december 2009

Jävlat händigaste kvinnan i Nacka!

Okej, jag är bäst. Helt totalt fullkomligt briljant.
Vi har bott i Finntorp sen i februari. Anton, som äger lägenheten hade renoverat köket, det blev superfint. Men, till tyvärr hann han inte koppla in fläkten (som är monterad) eller skruvas fast några handtag i köksluckorna.

Tills idag!
Nu ikväll har jag lånat en borrmaskin från jobbet, fått en borr (den där skruvgrejen) av pappa och sen idag tog jag mod till mig och gasade på :)

Till historien hör att jag är rätt lat, ointresserad, och fullkomligt novis när det kommer till borrar och spikar och sånt.
Jag är inte så dålig när jag väl sätter igång, måste bara tagga upp för det innan, sisådär ett halvår...
Men nu, sagt och gjort har jag borrat 20 hål, skruvat 10 handtag, och jag är helt vansinnigt nöjd!

På bilderna ser ni första handtaget ditsatt. Efter det gick det som en dans :) Det har varit ett gissel att klösa upp bestickeslådorna. Men nu, tack vare min briljans, slipper vi detta. Jag är helt enkelt bäst!

:)

/H

2 kommentarer:

Vissla sa...

Brås du på din far så lär ju handtagen sitta rakt också!/Helena

Anonym sa...

Vi läser era bloggar. Är händigheten ett morfars arv?