26 januari 2009

Home

Man har inte skrivit på länge, haft besök sen i fredags.
Mjunkan landade vid åtta-tiden, sen dess har det varit full rulle. Han åkte hem igår och på kvällen åkte Christofer på Prao hos sin fader på Arlanda :)
Själv gick jag ut med Jerry på Patricia, det var trevligt. Det blev sent, men det var det värt!

Nu är det måndag och alla har åkt hem.
Jag har gråtit hela dagen och känner styng av olycka.
Förlåt mig att jag är så negativ och att ni aldrig får läsa något trevligt, men jag känner verkligen att jag inte vill vara kvar.
Jag åker hem onsdag eller torsdag.

Det finns säkert inget jobb där hemma heller, jag får försöka så gott det går. Får jag bara några timmar är jag glad, jag måste söka.
Om någon vet något får ni gärna höra av er!
Jag är sugen på att jobba med vad som helst, att få använda kroppen eller huvudet och faktiskt vara användbar, till skillnad från att gå runt och vara oviktig här.

Men det känns bra, jag vill verkligen hem. Mår man bättre om någon vecka kanske jag kan åka ner igen, det vet man aldrig.
Men för nu så finns det bara ett ställe jag vill vara..


/H

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hanna, vännen. Det märks att du är ledsen, för du använder inte "jag" utan du skriver man istället. Du ska självklart åka hem om du inte mår bra. Jag vet tyvärr inte av några jobb...

Men du vet att du är välkommen ner och hälsa på om du vill? Helgen den 7e februari kommer jag inte att åka till Stockholm som planen var, så då är jag hemma. Jag vet att det kostar lite pengar att åka ner till Umeå, men det vore kul..!

Kram!

Anonym sa...

Välkommen hem älskade barn.
Mamma

Vissla sa...

Hej Hanna!
Välkommen hem, om du inte trivs ska du såklart inte vara kvar och plåga dig själv. Du kan anmäla dig på vikariatlistor på kommunen. Det behövs folk inom barnomsogen och inom matbespisningarna. Inte alltid kul men det ger kosing.Sen behöver Havsbadet ofta extrapersonal under helgerna. Det löser sig säkert! Helena

Anonym sa...

När du kommer hem ska du få hjälpa mig shoppa kläder. Det har jag hört ska roa upp vilken tjej som hellst ^^

Until then <3