16 januari 2009

Fredag

Vaknade med ett leende också.
Känner att jag har gjort helt rätt som hoppat av (eller egentligen aldrig börjat).
Vi segade hela dagen, åkte in till centralen vid fyra bara för att göra nått. Där i fredagsstressen mitt bland massor med människor springer jag in i massa folk från min klass. Jätteoväntat, det var verkligen smock med folk, och mitt i allt står dom.
De undrade varför jag inte var i skolan idag, det var väl snällt?
Jag känner direkt att om jag gått två år med dom hade jag haft vänner för livet.
Dock inte värt två års plugg på nått man inte intresserar sig för och slösa bort 100 000 på trevliga människor :)


Vad händer nu då?
Rent spontant, när man går runt i Stockholm så känner man ganska fort att det är en stad man kan älska, under rätt förutsättningar.
Det behövs ett jobb och en trevlig lägenhet, men framförallt behövs vänner.
Något som i dagsläget är en bristvara här..

/H

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe har inte läst bloggen på några dagar men måste säga att detta gjorde hela min kväll=) Helt rätt Hanna att hoppa av om det inte kändes rätt, tror nog att du kommer hitta någonting annat som känns helt rätt! Lubbe: jag är sjutk taggad på att boka resa till 17 maj och Oslo typ nu i veckan, PLEASE JOIN ME =) Hade tänkt att ta mig ner någon helg till er, hade varit jävligt roligt! Jag kommer att bli av med jobbet nu i Februari eller i slutet på mars så då har jag en massa fritid =) Pussåkram!

Anonym sa...

puss på er En magkänsla ska man alltid " lyssna" på. Hoppas ni hittar ERT så ska ni se att allt ordnar sig.

Anonym sa...

varför blir jag alltid anonym?????