12 november 2008

Snart Jul

Vad tur att det är jul för nu har jag snart inga pengar kvar och jag är grymt sugen på att cykla lite. Min förra enhjuling gick ju sönder just innan jag for hit, men jag fick pengarna tillbaka så det var ju bra, synd bara att jag glömde att spara dom. Men fan jag glömde dessutom att det är vinter när vi kommer hem. Men jag önskar mig iallafall en ny enhjuling. Hanna tycker att jag ska önska mig nått praktiskt, typ en säng men hur kul är det egentligen? Vad fan kan man göra med en säng? Sova i 8 timmar om dygnet, hur kul är det? Okej Hanna är där, men när jag sover så märker jag ändå inte av hon. Jag kan spendera lika mycket tid med en cykel. Kanske kan skaffa en med pakethållare och skjutsa Hanna. Nä förresten hon får skaffa sig egna leksaker. Måste ju cykla bort min bulldeg till mage som jag långsamt börjar odla, fast jag har börjas triva med den, perfekt att ställa kakfatet på när man sitter i soffan och ser film. Och när jag tänker efter, varför ska jag göra mig av med nått som jag har invensterat så mycket pengar i ? Det måste ju vara som att köpa dåliga aktier eller nått i den stilen. Den är ju faktiskt ganska praktiskt när man tänker på det. En "airbag" som alltid är utfäld, ett extra bord att ställa sin öl på, och ju mer man dricker ju större blir bordet och på så sätt kan man ställa fler saker på det. Kanske en mysig huvudkudde till flickvännen? vad vet jag. Problemet är bara att Hanna tycker inte om den lika mycket som jag, tror jag iallafall.

2,13 meter hög.


1,54



Får se vilken jag bestämmer mig för. Kanske kommer på nå annat att önska mig. Jag kanske kan önska mig fler saker, jag har ju trots allt varit väldigt snäll i år. Fast jag tror redan att jag fått min julklapp för i år.

/C

Inga kommentarer: