27 november 2008

Nått för Kumar & Kardes?

Ah men det här var ju för kul!


4 kommentarer:

Anonym sa...

det var roligt höra dej skratta

Lisa Amanda Selberg sa...

hahahaha! :) Nåt för min katt som är innekatt kanske :)

Hanna och Christofer sa...

det är inte jag som skrattar mormor, det är ett klipp från youtube :) Snart är jag hemma! /H

Anonym sa...

Ja då igår så var vi till Atlantic City, på kvällen vi kom inte hem förrän kl. 1 på natten, bussresan tog en två timmar, men det var roligt att få varit där "Las vegas i mini format", men först var vi frihetsgudinnan och Ellis Island, där alla emigranter kom in till Amerika, jag tänkte kanske jag kan hitta min farfars bror där Sven Petrus Brunstrom invandrade år 1911från Sverige och det hittade jag, vad kul, Nu är det tid för tanksgiving, först paraden på Brodway och sedan hem till Hanna och Lubbe i Brooklyn och äta kalkon och annat, ja jag glömde att vi ska träffa Mjunkan och Kammen det blir roligt. Nu börjar det lita till sit slut också för vi åker hem i morgon kväll, tycka att det är synd, vi har haft det väldigt trevligt.