30 november 2008

Ja ni..

I övermorgon åker vi hem. That sucks!
Jag har gått runt i Chelsea idag, hittade Container Store (underbar affär, massa organiserar-grejer och smarta saker) och bara njöt av New York.
Det är verkligen en fantastisk stad, det går inte att förneka. New York är som ett bra förhållande, självklart har den brister, men man älskar den ändå.

Det har blivit lite dåligt bloggande nu under sista veckan pga besök. Christofer har dock tagit ca 1000 bilder, så vi får försöka trycka ut några när vi tagit oss hem.
Tanken är att vår - goes New York-blogg ska bli en - goes Sthlm-blogg i januari, det ni. Behåll länken :)

Nu ska jag åka in och träffa killarna, de har varit hemma på hostelet och vilat. Farbror Kammen och farbror Mjunkan har lite jetlag och somnar så tidigt om de inte får sig en powernap på eftermiddagen (Christofer säger inte heller nej till lite sömn). Jag hävdar att vi håller på att bli gamla och inte orkar hålla igång lika hårt som förr, något de själva starkt förnekar.
Vi får väl se :)

Sweden, here we come!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Hoppas resan går bra.
Elisabet

Anonym sa...

Ja det kan ju vara sant, men jag tyckte att i början var det lite tröttsamt och man ville i säng och sova tidigt på brist av sömn, men nu, ju längre det varade så vart vi uppe längre och längre, ja naturligtvis så kommer jag och vivi också sakna New York eller "Big Apple" och framför allt dom rara och fina kompisar som ni hade "Over there", Nu när vi är i Habo och hälsar på Jenny och Gustaf, jag måste säja att vi har inte lidit av någon Jetlag, jag har i alla fall sovit på kärra till Sverige och även under den 5 timmar långa bussresan till Habo. Vi syns senare i Stockholm, Välkommen hem till Sverige får vi väl önska er!!!!!!!!!!!!!!!!/Pappa AB.

Anonym sa...

hehe skyller helt klart fortfarande på Jet Lag, vi är inte gamla!! Tack för en härligt tid i New York, hade riktigt trevligt!! Vi syns snart!! Pussåhej!