22 november 2008

Mjunkan och Kammen

Lite info boys!

Ni behöver inte ta med er handdukar, ni får ta mamma och pappas. Dom bor ju på hotell så dom har inte behövt använda dom, ni behöver inte ta med dom hem det är bara att slänga dom sen. Var beredd på att kanske behöva ta med lite av våra grejer som ni får dumpa på arlanda, typ kanske lite skivor eller nått, alla mina skivor jag har köpt väger 14kg :) Ta stora väskor

Det börjar bli jävligt kallt nu så ta med vinterkläder.

Tack på förhand !

/C

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe okej=) Blir bra det, jag har dock inte en så stor väska, men ska se vad jag kan få fram! Kanske kan låna någon. 4 days to go=)

Anonym sa...

Det är lugnt du behöver inte släpa ¨på någon jätteväska. Det finns ju handbagage med :)

Anonym sa...

hej=) mitt internet har varit nere sen i tisdags men nu är jag tillbaka.
men fuck, de är ju fan snart bara 3 dar kvar tills vi dyker upp på jfk, aningen dyngraka och glada=)

puss

Anonym sa...

jo förresten... ingen bra idé att skicka grejjer med mig, då lär dom bara hamna (och bli kvar) i oslo=/