24 november 2008

Uppdatering

Igår: Empire State Building, sen tacosmiddag.
Idag: Liberty Island, Ellis Island sen IKEA-båten.

Kallt som själve satan är det, det blåser in i märgen och det tar lång tid innan man får upp värmen när man kommit in. Huvva, det här är verkligen in det New York som man vill visa upp!
Tacka vet jag sen september eller tidigt oktober när det är 20-25 grader och man går runt i t-shirt på kvällarna, då var det nice :)

Under senaste dygnen har vi säkert tagit 300 bilder. När tid ges ska vi lägg upp dem. Bjuder på några smakprov redan nu!


Whoppi Goldberg på Madame Tussaud's

Fidde var också där


Christofer tar sig en funderare med självaste Albert

Vy nordost från Empire SB
Vy sydost

Jag + svärföräldrar


Lite mys i Central Park

/H

4 kommentarer:

Anonym sa...

vi har också blåsigt, kallt och snö men vi myser ändå

Anonym sa...

det var mormor som var anonym

Anonym sa...

Åååh fan va härligt det ser ut, fast kallt!! Vi tar med oss värmen. Tänkte kolla, jag har ingen stor väska, jag tar med mig en liten sen om ni har en väska som ni kan skicka med mig så tar jag med mig den till Stockholm, funkar det?? 2 dagar kvar! Puss, hälsa mor å far!

Vissla sa...

Härligt med lite uppdateringar på bloggen! Förstår att ni har det stressigt med att hinna visa allt för Christoffers föräldrar. Om det är problem med väskor så finns det att låna hos oss i Bersika.... Ni är så välkomna hem till snön. I natt har det blåst och snöat i nästan hela Sverige så nu är det ett lätt kaos i söder. Ha det bra / Helena