22 november 2008

Kamera

Man blir himla trött av att springa runt på stan! Jeases, helt slut.. Nu är vi hemma i Brooklyn, Vivi och Anders åkte till hotellet. Vi ska träffas kl 12 imorgon, och borde göra tidig kväll.
Imorgon är det lördag, då ska vi dra med svärföräldrarna på en barrunda tänkte vi :)

Christofer har köpt en kamera, han är mäkta nöjd. Han köpte en riktigt bra Sony, hans första digitalkamera. Själv är jag nog inne på min fjärde eller femte. Det är ju dock en halvsystemkamera jag har nu, en Olympus, vill gärna ha en kompakt digitalkamera, typ en sån som jag sålde till min mor, det är nog den bästa kamera jag ägt. Sony T10. Grymt bra och smidig.
Nu lutar det mot en Sony W150, de ska vara bra de också. Vi får se vad jag införskaffar :)

Det är riktigt roligt att Vivi och Anders är här, staden blir så mycket trevligare när man är flera. Men nog längtar man hem till Sverige.. det känns så nära nu.

Kram!
/H

Inga kommentarer: