01 december 2008

Söndag

Nu har jag packat. Två fullsmockade väskor, väger ca 26 kg tillsammans.
Christofer har en väska, väger typ 7 kg.. Jag kan för min värld inte förstå hur! :)

Ska ta mig ett bad och njuta av att ha badkar för sista kvällen.. Sen när Linnea kommer hem ska vi äta pepparkakor och dricka julmust. Måste ju fira första advent!

Imorgon ska jag strosa runt i SoHo, sista dagen i New York. Lär väl grina på öppen gata, men vad gör det? Kommer bli sorgligt.
Känns dock inte som man förstått att man inte längre ska bo här.

Vi åker väl ut till Newark vid 19.00 nångång, åker kl 22.00. Landar (med tidsskillnad) kl 11.40 i gamla goa Sthlm. Vet inte vart vi ska ta vägen sen, Vivi & Anders, är ni i Märsta då? Vi rings :)
Måste ta tillfället i akt och tacka mina söta goa svärföräldrar som kom hit och hjälpte oss hem med så mycket baggage! Verkligen jättesnällt. Och tack till Vivi som ordnat en lägenhet till oss.. Brunström-familjen är verkligen ett härligt gäng :) Can't help loving them!

Ja, next stop Sweden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Not all of us though

Anonym sa...

Om ni läser detta, komentarer i eran blogg, kan ni köpa några paket Clear Eyes om ni har tid och pengar/v