18 oktober 2008

Gamblers

Som jag förstår det är det nån sorts viktigt match på G där hemma, heja heja, vem det nu än är som spelar!

Såhär tidigt har jag aldrig stigit upp sen jag kom hit (om man bortser från min jetlaggade första vecka när jag vaknde 5 varje morgon)... Aaaah, klockan är ju typ 2 hemma, vilket betyder att det är typ 8 här. AAAH! Gräsligt tidigt.. Bara för att åka till nån buss, som går nånstans....
Eller jovisst ja, den går ju till Atlantic City, baby! Woho!!

Las Vegas light kan man väl säga, faktiskt var Atlantic City inspirationskällan till spelet Monopol, det ni! Dit ska vi idag :)
Det tar ca två timmar med buss, inte så farligt.

Så, nu ska vi äta frukost, packa alla våra quarters (25 centare, ca 1,35 kronor) och börja åka.

Håll tummarna för oss! :)

Inga kommentarer: