19 oktober 2008

Atlantic City

Jeases, så trevligt vi har haft. Trötta, outsövda, men glada!
Igår steg vi upp kring halv åtta, efter fyra ynka timmars sömn, i natt kring fem gick vi och la oss.. Tung dag, men sååå värt det! Åh, det var verkligen en upplevelse..
Jag skriver mer när jag laddat över bilderna från våra kameror, gissar att det är ungefär 150 bilder att välja mellan. Ni ska få de allra bästa! :)

Igår kom hösten till New York, idag slår vi på elementen lite lätt. Det är så stor skillnad på Pitekyla och New Yorkkyla, här blir det ilande kallt, det blåser mer och man blir kall i märgen. Tur att det finns tusentals med Starbucks (numera kallat "buckan") där man kan värma sig med en varm choklad!

Christofer svarar inte när man petar på honom, han är så trött så jag lär väl inte se honom på hela dagen..
Tror jag ska krypa ner under täcket med en bok (läst ut 1 av 7, six to go) och lite Marabou! :)

/H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Väntar med spänning på bilderna. Har skrapat rutorna på bilen i helgen då jag jobbat kväll.
Annars brukar jag inte längta till december, men nu gör jag det för då får jag krama dig/er.
Mamma

Vissla sa...

Isande kyla kan kännas olika på olika platser. Här uppe i norr är det ju så torr luft så att det känns inte lika kallt som söderöver. Trots det så är det inte kul när det kryper ner mot -3 under nätterna. Kul att du läser böcker för det passar ju som bäst under hösten, med en filt och lite gott att äta bredvid sig. Ha det nu bra och njut av era dagar. Helena