05 januari 2011

Nytt år

Nu har jag varit hemma i 2 ½ vecka. Åker hem på fredag.. ska bli skönt. Nog för att det varit trevligt och mysigt och så här i Piteå, men hemma är ju alltid hemma. Min egen säng, mitt badkar och allra finaste Kumar och Kardes! Myspys..

Har hunnit träffa trevligt folk. Började ju min Piteåvistelse med sista Bryggargatan-festen, träffa alla goa glada gamla och nya man jobbat med. Kändes lite sentimentalt, men samtidigt kul att alla går vidare med sina egna projekt.

Träffat släkt och vänner. Lisa och Jerry med familjer. Monica med lille Eric och fina Sara och Peter med tillskottet Nora. Svärföräldrar och Mjunkan..
Många fina människor!

Nytt år, ny termin 10 januari till 30 april. Känner inte tagget att börja om att jobba alls faktiskt, men det löser sig nog när man kommit igång och när vädret blir finare..

Jaja, får väl blogga mer när jag har mer att blogga om!

Inga kommentarer: