22 oktober 2010

Sjukling

Kylen är urstädad, diskmaskinen brummar, en stor gryta med soppa står och bubblar på spisen. Låter ju alldeles supermysigt, om det inte vore för att jag fortfarande är sjuk. Tionde dagen hemma, jag blir tokig!!
Har varit hos läkaren som ville att jag skulle vara hemma veckan ut.. Seg förkylning det här alltså.

Jaja, inte så mycket att göra. Ska försöka ta mig till Apoteket och köpa hostmedicin, torrhosta kan man ju bli tokig på alltså!

I brist på annat får man ju se TV, har sett klart alla säsonger av Ally McBeal, första säsongen av Modern family (briljant serie!) och en del filmer.
Just nu ser jag på MTV (?), de visar Top 10: Boy Bands.
Rätt kul, Take that, Westlife, Boyzone, 5ive, Backstreet Boys.. Känns som att åka tillbaka 10 år i tiden när man prenumererade på Frida och sminkade sig med alldeles för mycket ögonskugga.
Kul :)

Nej, nu ska jag och mitt sällskap glo vidare..




Inga kommentarer: