21 februari 2010

Weekend songs

Den här söta krabaten har vi hälsat på ikväll! Eller iaf hans föräldrar, han själv var inte speciellt taggad på nått, vare sig att äta eller vila.
Men det är bara en fas :) Honom lär vi se mer glada miner av i framtiden...
Oliver heter det lilla sockret, och han är avkomma av två trevliga personer vid namn Johanna och David. Trevliga människor, trevlig måltid, trevliga diskussioner.
Precis sånna människor jag hade behövt känna för ett år sen, när jag precis flyttat hit och mådde dåligt och inte kände nån.
Ni vet, sånna där bra människor :)

När jag tänker efter kommer jag på hur många bra människor man faktiskt har turen att känna. Sånna där trevliga, fina, vanliga människor!
Känner mig lycklig av tanken...

Nu är klockan alldeles för mycket för att det ska vara okej att stiga upp kl 6 imorgon (för att jobba, absolut inte för att kika på några fjantar med skridskor och träklubbor).

Vilken helg. Varför är inte alla helger som denna?
Nästa helg blir det iaf Piteå. Hemlängtan slår till som en blöt hand i ansiktet, då vill jag bara hem hem HEM!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, den lille krabaten är på lite bättre humör idag och har skrattat både en och två gånger. Vi får se till att han är gladare nästa gång! Tack för en trevlig kväll!! Här kommer adressen till min blogg, den ska dock snyggas till lite grann, inte min starka sida..... gladayoyo.blogg.se Kram Johanna