01 juni 2009

Dagens dilemma

Tillbaka/hemma i Piteå nu för sommaren :)

Umeå i helgen med Lisa var jättetrevligt, så skadat bra väder. Solat och blivit lite brun.
Men som sagt, nu är jag hemma. Har installerat mig på Strömsborg, städat och skrubbat och gjort mig hemmastadd, med mina grabbar, K och K..

Vet inte vad vi ska göra nu till hösten, men vi ska då bo i Stockholm som det ser ut nu.
Christofer ska jobba och jag ska väl förhoppningsvis också jobba, och så har jag sökt lite kurser på SU. Det blir bra :)
Frågan är ju om vi ska bo kvar i Finntorp som vi trivs så bra i.. men då blir det lite svårt att ta med katterna. Eller det går, men det blir lite trångt.
Kanske ska vi söka en större lägenhet ändå, det är ju faktiskt ganska trångt redan nu, utan katter. Men vart hittar man en tvåa för samma ruskiga bra pris?

Kanske måste omplacera katterna. Det svider i hjärtat att bara skriva det. Kanske bara bo i fosterhem ett år?

Det är mina älsklingar, de är inte bara katter, de är mer än så.. De är mysiga med sina egna söta personligheter!
Men de skulle behöva få bo ute. JAG skulle behöva få bo i ett hus, så jag kan öppna bakdörren och de kan få springa ut och leka i vår trädgård och komma in och mysa när man sitter och ser på TV.
Sugen på äkta vuxenliv nu alltså...

Någon som vill/vet någon som vill ta hand om två helt underbara (kastrerade, något lönnfeta) kattpojkar ett tag? Såklart betalar vi mat och kattsand!
Call me!

/H

Inga kommentarer: