26 maj 2009

Bilder

Okej, här kommer bilderna som hör till föregående inlägg.
Självklart i superknäpp ordning, men screw it!
Håll till godo :)


Kyrka i våra kvarter i Gracìa med häftig ghettotext på.


Gaudis konstverk


Känd ödla


Han Gaudi hade livlig fantasi. Känns som Barcelona är ett stort Villa Villekulla


Gabriella och Hanna


Gaudis hus


Okej, jag kunde inte låta bli att ta kort på denna butiksskylt
Sagrada Família under ombyggnad
Gaudi måste ha varit lite på luven när han ritade denna byggnad
Så hoppar vi till Norge och sjuttonde maj. Många flaggor, och mycket firande särskilt efter Norges saeger i Eurovision Song Contest :)
Yeah, go Norway!
Ett glatt ankpar hälsade på oss när vi drack öl i en park med miljontals statyer
Mjunkan känner Norge all the way
:)

Okej, jag har bildbeviset. Johan. Brunström. Jobbar.

Världens snyggaste Elvira älskar skor. Det ska börjas i tid :)
Okej, mer Norge. Mjunkan kör stekarstilen. KaIcke att förväxla med raggarstilen...

Det var sommar i Norge :)

Glenn var där

Världens bästa Mjunkan och Världens bästa Kammen
Tre goa grabbar!
Också mat, såklart. Det här är min "lyxmat", det jag unnar mig sånna dagar som idag när Christofer är borta hela dagen. Caprese.. mmmmm...
Sen har jag världens bästa karl som kommer hem på kvällen och lagar såhär goda mackor med smörstekt toast, avokado och tomatsallad och rökt lax. MMMMMMMM.....!

Inga kommentarer: