11 maj 2009

I asked for the news...

Hej hej!
Har inte skrivit på länge, men jag vet inte ens om det är någon som läser :)

Jag sitter iaf i Barcelona nu, hos Gabriella, och har det bra! Vi har varit runt en massa och sett på en massa saker och hunnit med massor. Hon är effektiv den damen, värsta schemat för mig och allt :)
Åker hem imorgon, och så åker jag till Oslo , med Kammen och Mjunkan! Undra om dom har lagt upp ett likadant schema för mig där? :) Eller så inte, but I love them anyway!
Ska bli så trevligt att åka dit, jag har aldrig besökt Oslo eller Norge för den delen heller. Sen är det ju värsta bonusen att man får vara där med just dom.. Synd att Christofer inte kan följa dock....

Simon var och hälsade på i Stockholm förra helgen, vi hade en massa skoj vi också. Var på en husfest ute i Nacka med trevligt folk, och så gick vi ju på Metallica-konserten, som var oväntat bra. Riktigt bra show tycker jag!


Livet i övrigt är ju prima liv, tror jag. Ser verkligen fram emot att vara hemma i Piteå över sommaren och jobba och träffa alla trevliga människor som man trivs så otroligt bra med.. Jag behöver inte storstäder med tusen barer och miljoner människor, jag behöver bara de närmaste. De är de som är viktiga, kvalitet före kvantitet definitivt!

Sista kvällen här, vi ska vandra lite i Gracia-området och sen så ska vi på kinesisk restaurang. Gabriella och henne kompis Hanna (som också bor här i lägenheten) och en massa av deras kompisar går allid ut och äter, samma restaurang, samma dag, samma tid varje vecka. Jättemysigt, känns lite som Bit-för-bit, Ekbergs konditori, söndagar, kl 14.00. En mysig tradition helt enkelt..

Christofer är i Glasgow med Johan och några kompisar och ser på Counting Crows och har trevligt.. Jag saknar honom, imorgon får vi kramas :)

/H

6 kommentarer:

kammen sa...

hanna, självklart skulle jag inte bjuda in folk till oslo utan ett schema. dessvärre så finns de en hel del luckor i detaljerna (läs inga detaljer alls) men det jag vet med säkerhet är att de kommer finnas alkohol och awesome människor med i planerna, och vad mer kan önskas för en hellyckad helg?=)

Monica sa...

Jag läser :P

Anonym sa...

Jag kollar också din blogg då och då. Kul att följa med hur ungdomar lever nuförtiden ;-)
"Morzan"

Elisabet sa...

Jag kollar dagligen. Längtar till den 19:e.Mamma

Anonym sa...

mormor och MORFAR läser också din blogg. Men det är skönt när ni är i Sverige

Anonym sa...

jag läser din blogg you sexy bastard.. ooh vem kan det vara som skriver anonyma sexuella trakasserier?? vem vem VEM?