15 april 2009

Update

Hej, här är det ingen som skriver. Jag har ju semester (....från vad?) och Christofer har väl inte bloggat sen Adam gick i kolt.

Jag är hemma i Piteå för påskvistelse. Har varit hos mormor och morfar, umgåts med Lisa, varit två (?) svängar på Kalles, bit-för-bitat och allmänt hängt med the cats.
Stockholm har ju blivit lite bättre nu under våren, det är riktigt bra väder och så har jag ju jobbat, vilket gör otroligt stor skillnad.
Åker ner på söndag, men har inge jobb inbokat. Så är det när man är vikarie, ständigt gå runt och hoppas att folk blir sjuka.
Har ju kursen att ägna mig åt, den är oväntat intressant.

Är ju en Piteå-förespråkare för det mesta, men måste säga att denna omgång vann Piteå inga pluspoäng. Vill absolut inte flytta till Stockholm, icke, men skulle inte vilja flytta tillbaka till Piteå.
Kommer ju hem över sommaren och det känns helt ok. Piteå på sommaren är kanon :)

Men Piteå får vänta några år. För tillbaka ,det ska jag (vi) men inte riktigt än, det känner vi båda två. Får se vart jag (vi) tar vägen till hösten.
På tal om vi; visst vet alla om vilken helt underbar karl jag har? Tycker nästan lite synd om alla er som inte får vara tillsammans med honom, han är perfekt! God mat lagar han också, speciellt svampsoppa :) Puss!


Bor under min vistelse i lägenheten på Strömsborg med mina grabbar. Vi har det riktigt mysigt, tycker om den här lägenheten, men en sak går ju inte komma ifrån: det blir okristeligt varmt här inne nu när det blir varmt ute! Vaknar av svallningar. Önskar mig en fläkt..

Imorgon blir det tidig förmiddagsdejt med Dagge, lunch med Sarah, målareftermiddag med mamma sen kanske lite tv-häng med Lisa..
Piteå kanske inte har flashiga barer eller roliga aktiviteter, men trevligt folk finns det då här! :)

/H

Inga kommentarer: