20 april 2009

Lotta Engberg verkar vara en härlig typ

Ser på Spårlöst. Grinar alltid litegrann mot slutet. Sprciellt denna gång när familjen verkligen bryt ihop av lycka. Grinar dom, grinar jag.

Nu är jag tillbaka i Stockholm. Känns sådär, ganska blandat.
Jag trivdes ju faktiskt helt OK innan jag åkte, men det var ju för att jag hade jobb antar jag. Sen åkte jag hem till Piteå och det kändes ju inte alls speciellt kul, kände inte alls för att flytta dit.
Men här trivs jag inte så bra.
Det finns bara inget med den här staden som lockar mig.
Jag vill inte bo i en stor stad, behöver inga caféer eller nattklubbar och folkmängden här ogillar jag, man är aldrig ifred! Folk överallt.

Självklart är Piteå inte idealet, där behövs lite roligare lunchrestauranger och några schyssta barer, men i överlag väljer jag hellre Piteå än Stockholm.



Får se vad som händer till hösten. I dagsläget vet jag ingenting.

Inga kommentarer: