28 april 2009

Tisdag

Whooho :)
Jag har bokat resan till Barcelona nu, 8-12 maj. Ska bli så kul!
Var tvungen att bunkra upp med några klänningar, åkte till Nacka Forum och fyndade dessa på H&M. Kör klasiska "dagens-look" à alla modebloggare :)

(Ribborna på klänningen syns inte så väl på bild, men jättefin modell)




Sen åker jag till Oslo den 15-18 maj, kanske drar med dem dit också!


Maj kommer bli nice :)
Har fått dille på wok. Tar mindre än 10 minuter att förbereda.
Koka nudlar 4 minuter samtidigt som man steker Wok-grönsaker 7 minuter. Blanda ihop, stek med soya. Servera med söt-sursås. Mmmmm!

Imorgon ska jag klippa mig hos (vad jag har fått höra) en superduktig tjej som heter Anna. Har ju klippt mig flera år hos Sofia på Paus/Puls (världens bästa frisör), men i och med att hon ska ha knodd hinner jag inte klippa mig hos henne när jag kommer tillbaka.
Så, imorgon ska jag klippa mig på Görtgatan 31, då får det bära eller brista!
Håll tummarna, jag har en tendes att bli missnöjd...

Inga kommentarer: