29 mars 2009

Har alla kommit ihåg att ställa fram klockan?

Ååååh, idag är jag ledig! Va skönt!
Jag har ju inte jobbat nått på flera månader, och så har jag helt plötsligt gjort en heltid den här veckan, det känns i kroppen om man säger så :)
Och i fötterna! Jag hade inte mina jobbskor med mig till Sthlm, så när jag fick veta att jag skulle jobba på restaurangen var jag tvungen att köpa ett par svarta skor.
Åkte till DinSko och investerade i ett par svarta skor för 299,-.
Helt okej, men när man är van Ecco så får kroppen lida lite..

Ska jobba nästa vecka också, torsdag, fredag, och på dagis på tisdag, kanske fler dagar..

Idag ska jag sega, slöa, njuta av vila och tystnad. Stackars min karl! Han gör drygt 160 timmar i veckan, jobb jobb jobb! På onsdag först, då får han sova...
På tal om honom, jag ska ringa svärmor och svärfar, de ska tydligen vara i stan :)

/H

Inga kommentarer: