23 februari 2009

en update

Hej Hej alla ni som läser, hur många det nu kan vara.
Skriver inte så ofta. Tänkte skriva ett inlägg för flera dagar sen men hur följer man föregående text/kärleksförklaring?
Vilken fin karl man har, han måste man ju nästan överväga att gifta sig med!

Jag är hemma i Piteå och hänger. Gör inte så mycket men sörjer inget heller. Ser lite på tv, myser med katterna, lagar mat och surrar med Vivi, vi har blivit sambos :)
Christofer är nere i Sthlm och jobbar på Aquavit, han har fått heltidstjänst där.
Vi är särbos men kära ändå :)

Men nästa vecka åker jag ner igen, ska väl ge det en chans. Nog klarar jag och Christofer av ett distansförhållande, men det är ju fortfarande inget man vill.
Sen ska jag och bror och se Metallica 8/3, så till Stockholm måste jag iaf.

Vet inte hur närmsta framtiden ser ut, men man får ta det som det kommer. Det kommer ju förklareligt inte in speciellt mycket pengar, men jag gör samtidigt inte av med nånting.
Man lär sig att leva utan att köpa, för egentligen behöver man inte speciellt mycket.
Det är lärorikt känner jag, man kan inte leva över sina tillgångar. Antingen kommer det in för lite pengar, eller så gör man av med för mycket. Det kommer rika tider sen.

Jag längtar efter sol och värme, det vore en dröm att kunna åka på en sista minuten just nu och ladda batterierna. Inte för att jag är less på snön, tvärt om så gillar jag den och den lugnar mig. Snön är en utav anledningarna till att jag hellre är i Piteå än i Sthlm.
Men värme vore otroligt uppskattat.

Ska sova nu, med Kardes och Kumar som mysigt sällskap :)

1 kommentar:

Anonym sa...

aah herre shit! jag kommer snart hem!! vad ska vi hitta pa for na tokigheter?
:)