08 november 2008

Lite smått och gott.

Ja det har ju hänt en del dom senaste två veckorna har dock inte hunnit att skriva så, eller jag har inte orkat, ska jag vara helt ärligt har jag skitit i det. Men nu tänkte jag ta mig lite tid.

En morgon ringde det på dörren och jag orkade inte kliva upp, som vanligt trodde jag det var den där jobbiga brevbäraren som tycker det är kul att terrorisera oss. Men efter ett tag blev jag less och gick och öppna. Utanför dörren stod Johan och Gustaf, jag blev grymt förvånad över att se dom, hade ingen aning om att dom skulle komma hit. Snabbt bestämde vi oss för att dricka öl.


Vi hann med diverse saker, Jag och Gustaf var på Hockey New York Rangers mot Pittsburgh Penguins. 3-2 till Rangers efter straffar, Henke blev matchens lirare. Bra match men dyr öl.




American Museum of National History





Johan försökte att smälta in i sin riktiga familj.

Coldplay, nice. Dyr öl.

Vi gjorde mycket mer än så. Kul att ni var här. Vi ses till Jul
I Tisdags var det val och det slutade lyckligt. Obama vann över Mccain. Ett fullproppat Times Square, härlig stämning. Folket som var där var trogna Obama fans, Obama för det folket är lika stor som han Jesus är för dom kristna. När det var klart att Obama hade vunnit så brast Times Square i jubel. Kul att uppleva en sån känsla. Det enda man kunde känna var glädje när man tittade runt sig.
















Superkass inspelad video om ni vill se. Kan tro att det är en mycket berusad Christofer som har spelat in den men det är en nykter jag. Vet inte riktigt vad jag tänkte på bara. Här har man precis fått veta att han har vunnit.
Måste gå på toa nu.
/C

Inga kommentarer: