20 november 2008

Jag måste göra er besvikna..

..det är jag som bloggar igen. Christofer kan helt enkelt inte ta tummen ur!!
Som jag har förstått så är det väldigt populärt när herr Brunström bloggar, men ni får nöja er med mig.

Nu har Anders och Vivi landat och checkat in på hotell mitt i stan. Igår for vi och mötte upp dem kl 4, sen gick vi och åt på ett irländskt ställe. Efter det, vid kl 6, köpte med oss godis och lite öl och gick upp på rummet. Anders somnade direkt. Vi andra satt uppe och pratade någon timma, sen vid halv 11-tiden begav vi oss hemmåt. Vivi hade köpt en bunt tidningar åt mig, så jag var in heaven... Jag har blivit värsta tidningsmissbrukaren! :)

Vi får se vad som händer idag, det tar en stund att åka till hotellet, det är på röda linjen som tar låååång tid. Men men, Christofer har då inte ens visat tecken på liv, så vi är nog nån timma bort.

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi gillar när du skriver också hanna! =)

Anonym sa...

jag tycker du är bäst