22 oktober 2008

Jag och mina älskade pyamasbyxor

Ja Vivi, saltet kom fram, och ja, vi är saltmissbrukare.
Maldon is the shit :)
Vi ska spara på aktiviteterna till när ni kommer, då ska vi göra dom allra roligaste! Vad vill ni göra, se Phanton of the Opera? Christofer är grymt taggad. Och så måste vi ju gå till HighBar som Anders tipsade om. Kanske också Oyster Bar som Helena rekomenderade.

Ni ser! Det finns tusen miljoner saker att göra i den här staden, och ändå sitter jag här i pyamas, har inte duschat eller ätit frukost, och myser i soffan. Ingen är hemma/vaken. Bara jag.
Borde ha stigit upp kl 9, då hade jag hunnit med säkert 3 grejer från listan vid det här laget!


Men mina pyamasbyxor är så sköna... :)

Jag har ett mål med den här dagen, åka till Atlantic Avenue Mall och inhandla ett par vantar. Det är lite kallt.. 11 grader idag. Brrr. Tur att pyamasbyxorna är så varma :) Det är en gåta att de fulaste och mest slitna pyamasbyxorna är de absolut skönaste!



/H

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, du har rätt.. Snygga, det är som inte. Kanske du skulle leta ett nytt par mjukisar när du kollar efter vantar, lär ju vara kring samma hylla.

GLHF

BTW, någon jubelidiot grävde av våran internet kabel i måndags typ, vi hade varken telefon eller internet. Jag kände mig rastlös som fan så jag tänkte, AAH, jag lirar lite CS, det var länge sen.. Men sen kom jag på mig själv :S Konstigt det där.

Ha det bra.

Johanna Lundberg sa...

Hahaha snygga flames ;)
Jag fick mitt paket idag, mer trasigt än helt, var helt igen tejpat :D