22 september 2008

Prospect Park

Morgonen startade med frukost på Subway. Jag tog en Italian BMT och Hanna åt Chicken and bacon ranch.

Vi beslöt oss på att ta det lugnt idag, så vi drog oss till Prospect Park, det ligger typ 500 meter från lägenheten vi bor i. En väldigt stor och fin park,


Efter att ha vandrat en stund i parken så slog vi oss ner för att känna lugnet.
Det blev Maxi Yatzy, men det slutade i tragedi, jag förlorade...


Med en nöjd min tog Hanna upp nya nummret av Cosmopolitan. Själv så satt jag på musik på min Ipod och började med lite jonglering, mycket roligare än förlora i Yatzy
Kvällen började sakta krypa på oss, så vi började röra oss hemmåt. Nu är tiden kommen för lite film, chips och allmänt slöande.
/C

1 kommentar:

Vissla sa...

Vad härligt ni verkar ha det i den underbara staden! Varje gång jag har varit i USA har jag tänkt på alla feta människor man ser. Konstigt att de är så tjocka när allt heter light. Tror dock att i NY är fler måna om sitt utseende och vikten än när man är i Florida.
Ha det bra, jag följer ert bloggande med ett leende. Ha det bra/ Helena, Magnus o Viktor