28 september 2008

Lördag kväll

Ja nu sitter man här och sippar på en kall Newcastle, Queen spelas förfullt i bakgrunden, Hanna sminkar sig och gör sig redo, det betyder att jag har typ en timme dötid att göra mig av med.

Ikväll är det utgång som gäller, vars vet vi inte riktigt, men Linnea skulle kanske höra av sig senare ikväll, så det blir väl att möta upp henne tror jag.

När man bor med tre tjejer och ingen dricker öl eller gillar sport så saknar man sällskapet av en kille. Att bara få sitta och ta en öl, prata lite skitsnack, öppna en ny kall öl och forsätta att snacka skit betyder väldigt mycket ibland. Nog är det trevligt att prata med tjejer också det är inte det jag menar, men alla killar vet att det alltid slutar med att man bara sitter och lyssnar och nickar snällt med. Lyssnar är väl kanske än överdrift, mest tänker man väl på nått annat. Man ska hålla hårt i dom som man känner sig trygg med och kan snacka om allt, eller ibland inget.

Vänner som dom här växer inte på träd, men hade dom gjort det hade jag varit där och pallat.





Vi hörs /C

3 kommentarer:

Anonym sa...

jaha, de där måste fan ha varit de mest omanliga ögonblicket i hela mitt liv, jag fällde fan en tår!

öh öh... bilar.. öh bröst... ööhh... tuttar... mmm...tuttar.
såja!

men seriöst, varför måste new york ligga så långt bort för? jag vill också dit, och så vill jag ha med mjunkan... mmm...mjunkan!

jävla crap att man ska vara så fattig och ha så jävla tråkigt jobb att måsta gå till=(

nåja=( puss puss, saknar dig=)

Anonym sa...

Jag håller helt klart med Kammen!! Desamma Lubbe, och kammen ska också ta åt sig, vänner som er är inte lätt att hitta!! Saknar er!!
Nää nu får vi ta å styra upp det här! Ha det så där borta nu, hoppas vi syns snart!!
Har ni klart med vilket datum ni åker tillbaka??

PUSSPUSS

Anonym sa...

Saknar er med.
Vi kommer hem 2 december