30 maj 2011

Hej

Mitt första blogginlägg, dagens ungdom va? 10 dagar gammal och kan redan blogga från iPhone.

Jag mår bra, jag äter och sover och myser. Sedan 4 nätter tillbaka sover jag 7 timmar utan nattamning, det tycker min mamma är skönt. Sen på morgonen brukar jag hänga med pappa på soffan och lyssna när han sjunger (vem fan är Bruce Springsteen?). Under tiden brukar mamma tvätta sig, äta frukost och fixa till sig, sen ska det ätas en stund och sen sovas.
På eftermiddagen har jag en tretimmars-koma när jag sover stenhårt, INGET kan väcka mig. På kvällen brukar jag käka rätt mycket, då sitter mamma och pappa ändå i soffan så då passar det ju super. Pappa hämtar vatten till mamma och masserar hennes fötter och är en riktig hjälte (säger mamma iaf). Sen går jag och mamma och lägger oss vid elva-tolv-tiden och sover tills det blivit morgon igen.


Snart ska vi till BVC för första gången och hälsa på de snälla tanterna och kolla om jag gått upp i vikt men det är knappast troligt efter min bajsfest med pappa nu på morgonen!

PS. Tack för koftan familjen Lindvall, jag ska prova klänningen och strumpbyxorna också när det blivit lite varmare väder. DS.

1 kommentar:

Kram /Farmor sa...

Hej lilla hjärtat, du blev tydligen trött av att blogga.