12 mars 2011

Lördag

Nä, Erik Saade var inte riktigt min favorit, men men. Vem bryr sig? Jag får vara glad för barnen på dagis, det lär vara stora samtalsämnet på måndag :)

Idag har Christofer jobbat så jag har spenderat dagen med finfina Johanna och sötskorven Oliver. Först en visit ute i Barkaby där jag hittade ett myggnät till vagnen och en amnings-BH som jag har stora förhoppningar på. Kanoners.
Sen åkte vi hem till Spånga, åt middag och lördagsgodis och kollade melodifestival.
Trevligt värre ;) Mycket bättre än att sitta själv hemma och ruttna.

Nya grejen just nu är denna konstanta hunger. Jag äter jämt.
Och när jag ätit litegrann blir jag vansinnigt mätt.. för att en timme senare vara vrålhungrig igen!
Andfådd som få är jag ju också, lungorna har noll plats att vidgas på. Idag var jag tvungen att vila mellan godisbitarna för att jag knappt fick luft, jisses.

Jag längtar väldigt mycket efter den som är där inne, att få träffa den och ta hand om det lilla skrotet. Bädda in den och se till att den mår bra.
Längtar efter att hålla och pussa och snusa bebis :)

Nä, dax att inventera kylen, magen skriker!
Godnatt

1 kommentar:

mormor sa...

har Johanna fått sina strumpor