18 januari 2010

Hej hej

Hej hej hallå!
Tillbaka i rutan, excuse moi som inte uppdaterat på tre år, men jag har haft mycket att göra!
Julvistelsen i Piteå var super, mysigaste julen på länge. Träffat en massa mysigt folk, fikat och pratat och bara haft trevligt! Jag älskar hemma!

Nu är man tillbaka, ekorrhjulet har börjat snurra. Hinner knappt blinka och så är man en dag in i sin andra arbetsvecka! Vad hände? Mitt jobb är så "enformigt", varje dag ser rätt så likadan ut och veckorna bara rinner iväg..
Christofer har fullt upp på nya jobbet, mycket som ska göras och dras igång. Lo Scudetto heter stället om ni ids googla.

Ja, som sagt så händer det grejer här hemma! Vi målar fondvägg och fixar sänggavlar och hänger tavlor och byter gardiner och fluffar upp nya kuddar. Att måla en vägg i en lägenhet som är 23 kvadrat medför vissa problem, rent möbelmässigt. Om man utnyttjat golvytan maximalt uppstår trubbel när man måste flytta undan allt för att det inte ska stänka, det blir obeboeligt. Just nu så delar 100% av våra möblet (5, förvisso men ändå) på cirka 60% av golvytan.
Men vad fan! Leva trångt kan vi ju redan, varför inte utmana sig lite? :)
Det blir iaf sjukt fint, bildbevis kommer så småningom.

Nu kom Ch ur duschen, dax att ta bort sminket och gå och lägga sig. Klockan är ju halv tio liksom.. ;)

Ååååh, nått sugit har inträffat! Jag har hittat en superbra utbildning jag väldigt gärna vill gå..
MEN!

Den ligger i Norrtälje, ca 1 h 45 min pendlingstid härifrån. Enkel väg.
Snacka om mentalt krokben!

Inga kommentarer: