30 januari 2010

Håkan

Ni vet när man har en sån där dag som man bara vill ska ta slut, dåligt humör, småkrasslig. Som igår.

När man har en sån dag kan man behöva lite musik. Jag kikade igenom mina gamla spellistor och hittade precid vad jag behövde.

Håkan Hellström - Ett kolikbarns bekännelser

Tycka vad man vill om Håkan, jag tycker hans musik är underbar och jag har så många minnen från hans album, just det här albumet betyder extra mycket för mig. Jag har sett Håkan live två gånger och lyssnat på hans musik i över sex år, men betydligt mindre på sista tiden.

Så när jag hittade åt albumet, som jag inte hört på säkert ett år, lyssnade jag igenom det, sjöng med till vartenda ord och genast var jag på ett helt annat humör.
Music is magic :)

Har ni Spotify, lyssna här!

Inga kommentarer: