26 januari 2010

After

Har utökat ljussamlingen. Mysfaktor; monumental.


Ny (hemmagjord) sänggavel i tyg "Elisabet" från IKEA och Plywoodskiva från Fredells, nya kuddar och ett örngott i samma tyg som min snälla mamma sytt.


Nya tavlor :)


Taadaa! Nymålad vägg i färgen Ocean.



Nya gardiner från Åhlens (ja, jag ska stryka och fålla upp dem, det har bara inte blivit av än).
Kirrade gardinstångshållaren med Epoxylim och telefonguidning från min snälla far.

Ny lampa från Indiska..


Jag är helnöjd, det är trevligt att komma hem och att det känns lite eget och mysigt. Vitt i all ära, men det blir trist med för mycket.
Christofer är också nöjd, främst för det extra tillskottet kuddar i sängen som han kan gosa in sig under när jag åker till jobbet på morgonen och han har sovmorgon :)
Känns bra iaf!

4 kommentarer:

Monica sa...

Finfint! Vilket lyft :)

Vivi sa...

Riktigt fint

Anonym sa...

sorry for gardinstangen.., men jag maste ju saga att resultatet av mini extreme home makeover blev lyckad!

Anonym sa...

Toppensnyggt tycker mormor