27 november 2009

Yo yo yo!

Hello allihopa, hur många ni nu än är som följer den här bloggen ;)

Fredagkväll, Ch jobbar, jag ser på Idol och myser i pyamas. Är alltid så himla trött på fredagar, så jag somnar ofta tidigt, snarkar nog duktigt om en timme eller så..

Ännu en arbetsvecka avklarad, inga större ups or downs. Trivs väl sådär, det finns bra och dåliga saker med alla jobb, så det är ju iaf positivt med att jobba på olika ställen och i olika situationer.

Hmm, när jag läser den mening jag precis skrev så förundras jag av min egen optimism. Jag är ju ingen optimist! Jag är ju pessimist så det sjunger om det, oroar mig och antar att allt går åt helvete.
Eller kanske jag har ändrats?

Jag har erbjudits en lite annorlunda arbetsmöjlighet på mitt jobb, jag ska nog gå upp i tid och göra (förutom det jag gör nu) lite andra grejer. Det känns lite sådär, vet inte riktigt om jag vill. Vare sig gå upp i tid eller göra "de andra grejerna", men här kommer det konstiga.
Jag tänkte prova och se, jag kanske lär mig någonting av det..
Vart är världen på väg? Jag, optimist?

Och hör på den här då; jag har börjat träna. Så smått.... Men ändå! What the f...?
And ever more strange, det är ganska kul...
Ja, vart ska detta sluta?


Anyway, åker upp till P-town den 20:e december och stannar till 9:e januari. Det är cirka tre veckor, dvs ganska så lång tid. Kattmys, julmys, familjemys, mormor- och morfarmys, nyårsmys.
Kommer vara less på mys efter helgerna :)

Jaja, ska återgå till sängen och allt det där pyamasmyset nu.
Vilket mysigt inlägg det här blev ;)





Nämen fy vilket jävla pluttenuttigt inlägg det här blev! Jag lovar att skärpa mig....

Inga kommentarer: