29 oktober 2009

Bloggrusning

Ja, gud, här bloggas det för fullt!
Jag gick hem idag efter lunch, mådde stört illa. Kan kanske ha att göra med att jag tog svininfluensavaccinet i onsdags och idag gör det ont i var enda led i kroppen, ont i huvudet och allmänt illamåeende. Blä!

Vad händer annars då? Jävlat noll. Sa det till Christofer idag, att ändå sen jag började jobba på förskolan så känns det som att livet går sjukt snabbt. Först är det måndag och så helt plötsligt är det torsdag, vilket innebär att det praktiskt taget är helg och vips! är det söndag och dagen efter börjar arbetsveckan om.. Det känns som att veckan har 3 dagar ungefär...
Trist... Men jag gillar mitt jobb, absolut.
Det är kul att pröva på nått man aldrig gjort förr... och extra roligt när det känns som man gör ett bra jobb.

Nu ska jag gå och må lite dåligt så att jag snart blir bättre :)

Grattis Jenny B på stora dagen!

Kan någon kontakta min käre man och be honom skriva i bloggen nån gång?! Säg inte att det är jag som bett om det ;)

/H

Inga kommentarer: