01 september 2009

Update

Okej, okej, jag uppdaterar väl lite då :)

Jag har fått jobb i Stockholm som resurs på en förskola och jag flyttar på söndag.

Taaadaa!

Typiskt att det ska vara så superduper jättekul att jobba på Bryggar nu, har aldrig haft så kul. Världens bästa personal, tror ingen har så bra arbetskamrater som jag!
Typiskt... Murphys lag.

Jobbet då.. det är på den förskolan som jag vikarierade på, på Gärdet. Riktigt trevlig arbetsplats, fina miljöer och trevligt upplägg. Jag ska hjälpa en pojke som behöver speciell tillsyn och uppmärksamhet. Lite läskigt, inget jag någonsin gjort tidigare, men otroligt intressant.
Jag tror jag kommer lära mig otroligt mycket, om mig själv och om andra.


Nu är jag hemma, ska kika lite på serier och ära brie och päron-calvados-marmelad.

Imorgon fyller min mamma jämt... vi kan säga 30 ;)
Hela släkten kommer, blir trevligt, delvis för att träffa alla, men också smörgåstårta och schwarzwaldtårta :)

Grattis mammi, puss!

1 kommentar:

Elisabet sa...

Tack älskade dotter. Vad vore jag utan dig? Mamma