27 juli 2009

Christofer!

Tänkte bara tipsa om hus jag vill ha det på vårat (?) framtida bröllop:
  • Jag vill att ett ensamt fint piano spelar den här låten. Kan inte förklara varför, tycker bara att den är fin.
  • Jag vill få de här, först den nedre (som förlovningsring) sen den övre (vid vigseln).
  • Jag vill gå klädd typ såhär.
  • Jag vill att vi har vigselceremonin på ett sånt här ställe.
  • Jag vill självklart ha min favoritblomma i brudbuketten.
  • Vi kan gärna ha bröllopsfesten här, utanför vårt fina nyinköpta hus.
  • Men mest av allt älskling, vill jag att vi gör såhär!!
Check?

3 kommentarer:

Vivi sa...

Ja vad säger man, vilket frieri.
Det ska bli ett sant nöje att få delta.
Hoppas att dina önskningar går uppfyllelse.

C sa...

Hjälp......

Anonym sa...

tänk dig RH och YH i den vilda dansen. Men nog hänger vi med