25 maj 2009

Alltså ursäkta!

Men jag blir irriterad!
Har surfat runt på lite bloggar av folk man känner och folk man känner till...
Och alla bara klagar på Piteå!

Bara trist, ett jävla råtthål, dött, bla bla bla..
Men vad fan, ge fan i att bo där då!! Ingen tvingar väl er?!
Det är bara att flytta om ni nu har fått för sig att det är så mycket bättre någon annanstans..


Fattar ni inte att staden blir tråkig för att sånna som NI bor där?!

Nä, jag flyttar hem nu i dagarna och jag ser fram emot det. Piteå är en trevlig sommarstad, och allt blir faktiskt vad man gör det till.
Självklart är det inte värsta partystället och fullt med hallå hela tiden, men vill man ha det får man flytta arslet till någon annan stad.
Det som gör Piteå till ett bra ställe (för mig personligen) är min familj och min släkt, Christofers familj och de vänner som bor där. Behöver man verkligen något mer?
Det är ju dem som är viktigast... Där dom är, där vill jag vara.

Förresten så ska man inte få för sig att större städer är så mycket att ha i upplevelseväg, för känner man ingen så sitter man ändå och längtar sig någon annanstans i alla fall.
Sluta klaga och njut av det som finns i Piteå istället!




Det enda som känns tungt är att Christofer inte följer med hem (jo, Piteå är hem), men vi har det bra ändå och klarar oss alltid.
Det är ju jag och Christofer ju! :)

Inga kommentarer: