13 januari 2009

F nv Stockholmare

Ja ni, nu har vi landat, Stockholm känns verkligen... konstigt..nytt.
Varit och kikat på vår temporära bostad idag, låg bra till, exakt fem meter från där man kommer upp från tunnelbanan på Mariatorget.
Där bor vi till mitten av februari, sen får vi se.
Tills dess kan mycket ha löst sig.

Lägenheten såg helt ok ut, kanske inte som jag möblerat om vi säger så, men den är riktigt billig för att vara på söder, och så bra till. Dit flyttar vi imorgon. Ikväll sover vi över hos Ingvar.

Jag har varit så nervös inför lägenheter/boende/tjorv, så har helt glömt bort att vara nervös inför skolan. Det var först igårkväll som allt kom sköljandes över mig.
Får se hur man sover i natt..

Klockan är bara nio, men både jag och Christofer är dödströtta. Somnar garanterat ovaggat ikväll.

Det var allt för nu, kommer en uppdatering imorgon kväll, om hur skolan var.

Tack alla som är så snälla och peppar en inför en sån här grej, det är värt så mycket. December/halva januari har varit super. Mamma, pappa, mormor, morfar, Vivi, Anders, Irene. Bästa familjen :)
Och speciellt bästa brodern, jag har en överraskning till dig i vår :)

Och en sak till, till min vän Jenny, som har det lite tugnt just nu; efter lite ihop-brytande och lite igen-kommande så löser sig allt. Jag lovar! Kram på dig..


/H

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack Hanna, det värmer. Det kom en tår i ögat nu :) Jag är så förbaskat känslig, känslorna ligger liksom utanpå kroppen. Men det går åt rätt håll iallafall. Jag hör av mig när jag kommer ner nästa gång, det blir den 9e januari. Kram!