09 december 2008

Stockholm nästa!

Igår skrev vi på kontraktet för lägenheten i Skrapan, vi kommer bo på Götgatan, precis vid Medborgarplatsen, mitt på Söder.
Idag fick jag veta att jag blivit antagen till KTH, Byggteknik och fastighetsförmedling.
Life is pretty good! :)

Bloggen har fått ansiktslyftning, ny bild, lite ny text.
I och med att vi flyttar i januari kan det hända att bloggen tar jullov (det händer inte nog mycket i Piteå att blogga om). Men man vet aldrig, rätt som det är har man något på hjärtat, så håll er uppdaterade!
Jag vill passa på att tacka alla som följt vår blogg under vår New York-vistelse, det har varit kul att skriva och att så många (betydligt fler än man trodde) läst. Hoppas vår flytt till Stockholm blir lika läsvärd!

/H

5 kommentarer:

Anonym sa...

du sa det själv. dårar har tur. grattis

Anonym sa...

fan va nice att ni fortsätter bloggen, skitkul att läsa om andras intressanta liv=)
och hur i helvette lyckades ni få lägenhet där?!=)

puss

Vissla sa...

Hanna du är född med flax, jag tror aldrig att du har misslyckats med något som du har tagit dig för!
Grattis till lägenheten och till skolan. Det blir kul att höra hur du trivs som student./ Helena

Anonym sa...

Det hoppas jag med! ;)

Anonym sa...

Fan va nice med en lägenhet inne i stan istället! Och jag håller med Kammen, hur i helvete lyckades ni få lägenhet där?? Sweet att ni fortsätter Bloggen!