11 november 2008

Tänkte göra en snabb check över vad jag har handlat. Inte alls så mycket saker, en del skivor och fler kommer det att bli. Tänkte bara vänta ett tag och se hur ekonomin ställer sig. Men problemet är att skivorna väger mycket. Så mamma och pappa ta med en väska så ni kan ta med dom hem.



Längtar tills det kommer hit lite folk och hälsar på. Börjar känna mig rastlös på dagarna men det är nog mest för att jag inte jobbar. Jag tror jag börjar gå upp i vikt, eller det är inte det att jag går upp i vikt, det är mest kroppsformen som börjar ändras. Jag brukade vara hyffsat tränad, nu känner jag mig som en bulldeg som håller på att jäsa. Men det gör inge, alla vill väll krama en tjockis.

/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe det blir bara mer att kramas med=)

Anonym sa...

tro på mjunkan, vi är experter på området=)