28 oktober 2008

The Bucket List

För alla er som sett filmen The Bucket List med Jack Nicholson, så är ni väl införstådda med vad begreppet innebär.
För er andra; en bucket list är en lista på saker man vill göra i livet, typ hoppa fallskärm, åka till Nordpolen, etc etc.

Jag kan idag stryka en punkt på min lista; se Coldplay live.

FY FAN så bra dom var!
Oj, helt hutlöst så bra.. Speciellt med tanke på att deras senaste album (alla låtar från det albumet var med idag) rankas in på min lista över top 10 album någonsin.
Fix You var magisk, Viva la Vida var underbar och Lost! (min favorit-Coldplay-låt) gav mig små lyckotårar.
Utan tvekan de bäst spenderade 500kr nånsin!


Ni får ursäkta att bloggen är så livlös nu sen killarna kom hit, jag lovar och svär att bloggandet kommer att hålla samma nivå som tidigare. Så lite tid, så mycket att göra helt enkelt..
Det tar så mycket energi, platser som ska besökas, byggnader som ska beskådas, saker som ska göras. Jag har inte haft så här mycket att göra sen....... ja, sen jag jobbade :)

Nu ska jag sova och drömma de bästa av Coldplaydrömmar..
/H

3 kommentarer:

Jenny sa...

Ja du Hanna. Jag är lite avundsjuk. Hade tänkt se dem när de var i Stockholm för typ 3 år sen, men det blev inte. Jag får väl skryta med att jag sett U2 istället. Hälsa grabbarna. KRAM!!!

Anonym sa...

Hej på er alla skulle vilja att ni var på skypen någon gång så man fick prata med er.Kram

Anonym sa...

vad kul att ni har det bra? gar det att ringa dig? har du nat nummer? mitt nr ar +61420522977, jag far till nya zeeland pa mandag! fuck yeah!

peace/nedforsbacke